Älskar min son!!!

Det är tur jag har min Ruben i dessa jobbiga stunder.
Utan honom vet jag inte vad jag hade funnits idag.
Har precis varit och lämnat honom på dagis, tyckte de var så jobbigt att lämna honom.
Fälde några tårar där inne för alla som var där och Anki frågade om jag måde bra.
Jag sa bara att de är jobbiga stunder och att jag älskar min son så mycket.
Sen skulle jag egentligen hem inom lägenheten men jag hittar inte mina nycklar,
så jag kan inte hämta massa saker jag har glömt.
Så de blir tyvärr inga bilder nu iheller får se sen när jag ska hämta min Ruben.
Om jag har hittat nycklarna tills dess.
Puss och Kram
Andreas Ruud

Kommentarer
Postat av: Mathias

Hoppas du vet att du är alltid välkommen här.

2009-11-18 @ 12:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0