En tråkig och ensam vecka!!!

Ja nu har ruben varit med sin mamma i 1 vecka och imorron börjar min vecka
som jag ska ta hand om ruben min underbara son.
Ser verkligen fram emot att få vara och ta hand om min underbara pojke.
Han börjar bli stor nu 2 år snart. Men som sagt denna veckan har varit väldigt tung har saknat familje livet och min gammla flickvänn som gjorde slut med mig för 1 och en halv vecka sen.
Det känns så jävla ensamnt när man har varit tillsammans i 7 år o sen bara leva ensam de e sjukt tungt.
Men jag ska inte sitta här och beklaga mig.
Ska vaccinera mig imorron och jag ser inte fram emot de hatar sprutor och allt med sjukdomar.
Men man måste ju vaccinera sig för att jag inte ska smitta min son,
men läste på aftonbladet om att dem kanske skulle ändra på åldersgränsen till 6 månader.
Igår fick jag ett ryck och stack in till lund vid 11 och gick ut där med några stycken.
Kvällen var väll inte nostalgisk men den hade sin charm.
Ska lägga upp lite bilder på ruben så ni får se hur han ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0