Första kvällen med Ruben!!!

Så nu har jag haft ruben ikväll vi har dansat, lekt och lagat gröt tillsammans.
Det har gått jätte bra allting och ruben har skrattat och haft roligt.
Jag sjöng han till sömns idag för jag ville myssa och hålla om honom när han skulle somna
så jag gick med honom och sjöng honom till sömns.
Antingen sjunger jag jävligt bra (tror inte de) eller så sjunger jag så dåligt att han inte vill lyssna och somnar direkt :)
Nu har han somnat iallfall så nu har jag laggt upp några bilder och ska lägga in 2 filmer på honom.

                                                         
Här skojar vi under bordet                                         Här ville ruben sätta på nallen en blöja

                                                         
Här lagar vi gröt tillsammans :) ruben är en jätte             Här har min underbara ängel somnat
duktig kock undra vem han har fått de ifrån.



Här springer ruben runt i köket och härjar :)
Skulle lagt upp en till film men de tar sån jävla tid att lägga upp på youtube från vår dåliga uppkoppling så får avakta med den.

Ha de bra allesammans pussar och krama


Kommentarer
Postat av: wicky

ruben krammysig vara

2009-11-15 @ 21:09:32
Postat av: jocke w

stratmaster o lära ruden byta blöja så slipper du det sen völler.. many D

2009-11-15 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0