Kvällen!!

Så nu var de snart dags o sova.
i eftermiddag så packade jag och ruben lite saker och stack hem till mina föräldrar. Vi lagade lite mat och käkade den sen så titta vi lite på tv och på cars. Lekte lite med leksakerna här hemma. Sen ringde chrisse o frågade om vi ville gå ut o gå. så jag gjorde gröt lite tidigare och käkade de med ruben sen gick vi ut o gick vid 19.30 en liten promenad och ruben somnade vi var tillbax vid 20.00 och chrisse och stina följde med in o dem stannade en timmes tid. sen efter de har jag inte gjort ett skit och nu hade jag tänk o gå o lägga mig kan tyvärr inte lägga upp bilder för batterina e slut och har inga nya just nu eller laddare. Så lägger upp de imorron om jag tagit några idag.
Tack för personer finns som man kan snacka med.
Pussar och kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0