Morgonen!

Så då var de en ny dag igen.
Var så trött imorse när ruben vaknade.
Vi gick upp och tittade på lite barn program på tv.
Sen när jag vaknat ordentligt så lagade vi frukost till Ruben.
Sen nu har vi lekt med massa saker och försöker lära ruben att lägga svåra pussel.
Han är jätte duktigt han var mycket bättre än vad jag trodde.
Undra var han fått de ifrån :)
Nu ska vi förbereda oss lite inför vår utflyckt idag det ska bli roligt,
men synd att vädret är så trist som det är.
Har sökt en massa jobb idag och det är så tråkigt,
Man måste registrera sig på 100 olika sidor de är en ny sida för varje jobb.
Sjukt trist är det.

På morgonen när vi tittar på barnprogram sick trött.


Här sitter min lilla pojke och är fokuserad på nicke nyfiken.


Lagar vi frukost han gör lite moves.

Hoppas vår lilla uttflykt blir lyckad idag,
återkommer med den berättelsen senare ikväll.

Tack och adjö puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mathias

Jävlar vilken mördar blick på första bilden. . .

2009-11-19 @ 12:18:19
Postat av: patricia

Det är ju mig han har fått pusselskickligheten ifrån såklart :P

2009-11-19 @ 22:18:01
URL: http://slinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0