Natten!!!

Som vanligt hade jag jätte svårt att sova, har sånna sömnproblem.
Somnade nog vid 2 inatt och som tur var så vakna inte ruben förrens kl 07.15
Gick upp då och Ruben vägrade att ta på sig vanliga kläder,
Fick tvinga han på med kläderna medans han grät och stretade emot.
Alltid lika jobbigt att börja en morgon på såhär.
Men men sen var de bara att åka till dagis och där gick de bra iallfall.
Det är så skönt när man han pussar en och kramar en så hårt som han gör ibland.
Det var så skönt var nära på att börja gråta idag igen....
Men höll mig tills jag kom till bilen :)
Sen for jag av hemåt och nu är jag hemma pigg som bara den
och jag som trodde jag skulle kunna gå o lägga mig en stund men nä
det går inte nu när jag är så pigg.
Ska iallfall fixa lite saker nu så ni får ha de så bra
Ha en bra dag!
Pussar och Kramar
Andreas Ruud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0