Natten och morgonen!!!

Ouch de var ennu en tuff natt som gick.
Var jätte ledssen och deprimerad igårkväll efter ruben hade somnat.
Som tur var så fanns de en grymmt schyst kille som jag snackade med
och han ställer fan alltid upp också,
Shahin även fast vi inte känner varandra så, så e de skönt att kunna snacka med dig.
Försökte gå o lägga mig vid ruben men de gick inte så la mig i soffan
och kollade på america got talent.
Sen slutade de och då började jag kolla på amerikansk fotboll.
Ruben vaknade vid 3-4 som vanligt och då fick man natta om honom.
Sen gick han upp kl 06.30 och då var jag helt slut men fick ta mig i kragen och gå upp.
sen på morgonen har vi gjort en stor och fin teckning till mamma
det är en överaskning till henne så kan tyvärr inte lägga upp bilden.
Vi har tittat lite på barnprogram också sen var vi inne i duschen och duschade.
Jag har haft en lärostund också och försökte lära han nya ord men de gick inget bra.
Nu har vi ättit och ska åka iväg in till stor stan.
Pappa behöver köpa nya skor och ruben behöver också nya skor.
Sen fick vi direktiv av mamma att titta på mössa till ruben på HM.
Vi ska nog också åka snabbt inom mormor
och säga hej för jag vet att hon skulle bli väldigt glad.
Sen hoppas jag på att jag och ruben kan göra något skoj också vet inte vad riktgit ännu
men kommer nog på något när vi väll e inne i city.

      
Underbara son

     
Här sa han bäää sen prutljud
hysteriskt roligt. 


Här sitter han och käkar

Nu ska vi åka till stan så ni får ha de bra alla.
Pussar och kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0