Natten!

Så nu har jag och min Ruben vaknat och han sitter och äter så jag passar på o skriva om natten.
Jag sov jätte dåligt vaknade nog minst 10 gånger inatt för att jag inte kunde ligga på vänsterarmen
 och av att Ruben rör sig jätte mycket när han sover.
Men jag vaknade av att ruben kramade mig och gav mig en puss och sa opp så då fick man gå upp
tände lite levande ljus och så satte vi oss i soffan och tittade på lite barnprogram.
Medans Ruben tittade på lite tv så förberedde jag 2 mackor för han sa macka
 när jag fråga vad han ville äta sa han macka.
Så fick gå ifrån för att ruben var färdig så har borstat tänderna och fixat iordning ruben lite inför dagis.

                                    
Man ser inte så bra men                                Här äter han sina goda mackor
bilden ska föreställa att vi har de
mysigt med ljus och så.



Måste underhålla min son nu så ha de bra pussar och kramar3


Kommentarer
Postat av: Alex

Vilken väldigt fin blogg du :)

Ska bli kul att läsa om era äventyr i veckan. Kommer väl ha riktigt roligt, började ju bra iaf :)

Föresten fan va duktiga vi är som har en sån kille som Uben, det har vi iaf lyckats med!

Puss på er

2009-11-16 @ 09:58:59
URL: http://rubensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0