Promenad till dagis!

Nu har jag och ruben promenerat till dagis han fick sitta i vagnen tills vi kom till skolan
sen gick vi sista bitten med bobo (bollen).
Han hittade den där nere vi har vagnarna för jag skulle skriva upp tvätt tid så sa han bobo med,
så jag tänkte vi kunde leka med den precis innan dagis.
Alltid tråkigt att lämna ruben på dagis för man vill ju vara med honom.
Jag hjälpte ruben av med kläderna sen sa de bara puff så var han borta medans jag hängde av kläderna.
Jag gick in på avdelningen och där stod han med dem andra små barnen.
Stannade en liten stund och pratade med Anki hans dagisfröken, om tider och lite almäna saker.
Sen när jag gick så fick jag en puss och en stor kram av ruben + att han sa äskar pappa
som jag försökte lära honom igår och imorse och han var jätte duktig.
Sen när jag gick hem så gick jag inom ICA toppen och handlade lite saker som vi ska äta ikväll
så ikväll blir de morots/potatis gratäng med panerad snitzel :) får se om han tycker om snitzel 
för de brukar vara lite segt ibland annars e där lite köttfärs han kan få äta så han får i sig lite kött.
Sen nu när jag kom hem så sorterade jag tvätten för där var en jävla massa tvätt 
och har lagt in 2 st tvättar i tvättmaskinen. 


Han är så underbar               

 
Han tar satts för att sparka på bollen. Han börjar bli jätte bra på att sparka boll


Akta så man inte blir smutsig om händerna, de är en av de värsta sakerna Ruben vet :)



Titta så nöjd och glad han är :) han fick iväg bollen så långt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0