Sjuk!!!

Vaknade upp imorsse av jätte ont i halsen, ont i ögonen, näsan rinner
och jag mår bara så dåligt, Usch va tråkigt.
Sen sov jag så dåligt också för jag drömde mardrömar vaknade nog 3-4 gånger.
Jag skulle egentligen till skolan men ville inte åka dit och smitta massa andra.
Får försöka plugga hemifrån.
Ska se om jag kan hitta något jobba att söka också.
Ja jag vet ärligt inte riktigt vad jag sak skriva när jag inte har ruben.
Känns så ensamt utan honom.
Tur man har vänner och familj som ställer upp för en iallfall.
Nä måset gå o ta some pills.

Ha en bra dag
Mvh
Andreas Ruud

Kommentarer
Postat av: C

Vad pluggar du? Krya på dig!

2009-11-24 @ 10:37:29
URL: http://everydayisunique.wordpress.com
Postat av: MAtte

Krya på dig och lycka till med jobb sökandet.

2009-11-24 @ 12:52:48
Postat av: Amanda And Gabriel

Tack och gratulerar sjalv! Synd med hans mamma bara!

kan tanka mig sa svart det maste vara!hoppas du mar battre snart=)

Hoppas det inte gor nagot att jag skrev hittade bloggen genom facebook!

ha det super s alange och krya pa dig kramar

2009-11-24 @ 18:20:15
URL: http://amandaarvblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0