Snart kommer Ruben!

Nu har jag ordnat med mina saker hemma i lägenheten och alexandra packar sina.
Ruben är hos mormor och morfar men alexandra ska snart hämta honom.
Det ska bli mysigt att få vara med min son.
Ska sova och lukta på honom hela natten :).
Har tagit vacination sprutan nu också känner inte av någonting än men är lite orolig inför imorron.
Imorron ska ruben på dagis, tänkte promenera med honom dit om de är hyfsat väder och att jag mår bra såklart.
Sen får jag se om jag kan träna eller inte. Annars så ska jag nog åka och göra något med ruben.
Nä nu ska jag försöka äta något.
Ha de bra pussar och kramar


Kommentarer
Postat av: Christus

2009-11-15 @ 18:20:02
Postat av: Christus

Fan detta va en trevlig o väluppdaterad blogg!!

2009-11-15 @ 18:21:45
Postat av: Mathias

Faan va bra blogg gillar den skarpt =D Och Christus allas bloggar är väluppdaterade jämfört med din :D kanske kan hitta på någon någon dag med ruben :D

2009-11-16 @ 18:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0