Tråkig dag!!!

Har haft ont i huvudet nästan hela dagen idag.
Har tagit en pilla nu eftersom jag har inte hittat någon innan men hitta en precis.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, har umgåtts med min mamma,
sen har jag förberett lite för imorron tänkte sticka och hitta på lite saker med Ruben.
Sen hämtade jag och rubens farmer honom på dagis idag,
men Ruben vara bara så ledsen och grinig så kom nästan inte där ifrån ens.
Sen när vi väll kom hem till farmor och farfar så började de lugna sig.
Nu har vi ättit pannbiffar med makaroner och Ruben fick i sig jätte mycket,
blir alltid glad när han äter. Sen nu sitter farmor och farfar med Ruben och
tittar på Pippi :) jag ska egentligen vila lite för har sån huvudvärk,
men jag tänkte ladda upp lite bilder och skriva ett inlägg här :)
Ska snart sticka och tränna fotboll i detta vädret, bollarna kommer flygga hit o dit.

Här kommer lite bilder från igår :)



Lika bra att börja övningsköra så tidigt som möjligt :)


Här ligger han och tittar på åjo (åjo = emil i lönneberga)


Här sitter han och spelar ett bil spel han har bara 258 varv kvar att köra.


haha nä skojar bara vi tittade på filmen cars på datorn
men ruben ville inte ligga i sängen utan trycka på alla knappar på datorn :)

Tack och adjö
Pussar och Kramar 
Andreas Ruud 
Ni får jätte gärna komentera mina inlägg eller bloggen i sit
jag blir jätte glad när jag får kommentarer.

Kommentarer
Postat av: wicky

Game on Ruben!

2009-11-18 @ 18:08:18
Postat av: Matte

Hursnabbt körde han? haha

2009-11-18 @ 18:11:51
Postat av: Andreas Ruud

Vi körde ungefär i 55 på en 30 väg.

2009-11-18 @ 18:14:13
URL: http://rubenspappa.blogg.se/
Postat av: Nina

Tycker det är kul att läsa om vad ni hittar på när han är med dig! Jag dessutom är det en mycket fin blogg :)

2009-11-18 @ 19:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0