Trevlig kväll med Gänget :)

Igår så var de en lugn dag med Ruben vi lekte hela dagen,
fram tills han skulle äta och sova. Detta blev lite senare än vanligt
men det är sånt som händer ibland. Men iallafall efter ruben hade vaknat
så kom Stina och Chrisse hit och vi satt mest och snackade och underhöll Ruben
Sen efter en stund kom Christoffer Wiberg hit.
Vi kollade på hans bilder från när han, hans flickvänn, bollan och Anton
var i new york och i miami. Dem hade haft de jätte bra och det var många fina bilder.
Kvällen började närma sig och dem åkte hem, jag pratade med min föredetta
och ja de var helt sjuka saker som vi pratade om fattar mig inte på henne,
hon bara ljuger hela tiden för mig de e helt sjukt, men men jag lagde mat till Ruben
men han käkade ingenting. Sen så packade vi våra saker och körde och hämtade
Chrisse och Stina för att vi skulle åka hem till Anton i stan.
Gänget skulle förfesta där hemma, vi åkte dit lite tidigare för att
Ruben skulle få vara där liten stund innan han somnade.
När kl slog 8 så hade vi försökt äta gröt och vi hade borstat tänderna och
Ruben var nära på att somna. Då hade bara Bömpa kommit,
men helt plötsligt så dycker de upp 4 andra och Ruben började bli stirrig igen.
Så jag tänkte va fan han får göra som han vill idag när han umgås med hela mitt gäng.
Ruben lekte med alla och hade de nog jävligt skoj, han sprang runt och skrek och hade sig :)
När kl började gå lite efter 9 så märkte jag på honom att han började bli lite tröttare.
Så för att inte han skulle få något utbrott, för han har lätt för att få de när han e trött, så
testade jag och natta honom i antons sovrum och han somnade nästan direkt.
Sen så var vi där och snackade skit till kl blev lite i  12 och då var jag jätte trött.
Jag Chrisse och Stina åkte hem, Stina och Chrisse skulle inte ut iheller.
När jag kom hem så la jag Ruben i sängen och jag kunde inte sova som vanligt.
Somnade nog vid 3 - halv 4:a. Ruben vaknade sen kl halv 8 imorse.
Sen nu har vi ätit frulle och tittat på Emil och Petson och findus.
Nu ska jag plocka ihop lite saker och så för nästa vecka så är det ju Mammas vecka.
Vill inte lämna bort honom till en människa jag inte kan lite på längre,
Men ja de får va som de e och jag älskar min son över allt annat just nu
i dessa svåra tider. Tur jag har mina kompisar som värkligen ställer upp för en.
Fuck i Love u guys 

Vänliga hälsningar 
Andreas Ruud 

Kommentarer
Postat av: Jocke W

Fan synd man missade en så gemytlig afton.. Sjukt impad av din blogg må jag säga! props props på det!

2009-11-22 @ 16:17:10
Postat av: Anonym

Jag hejar på dig! du klarar detta! =) Kram Nina

2009-11-22 @ 22:59:29
Postat av: Amanda And Gabriel

Gud vilken sot son du har!! Han liknar dig jatte mycket!!

Roligt att lasa dina karleksfulla inlagg om din son=) Varmer en

ha det bast kramar Amanda (Meza)

2009-11-23 @ 03:43:59
URL: http://amandaarvblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0