Trist!!!

Har väll alltid trott och känner att de finns /fans en chans till att jag och alexandra skulle göra ett sista försök till att bli tillsammans men idag i eftermiddags så var alexandra över och vi diskuterade och att hon sa att de absolut inte finns någon chans att hon bara vill vara själv. Jag tycker hon bara tänker på sig själv och just nu känner jag mig bara så sjukt deprimerad. Hon säger själv att hon bara tänker på sig själv vad som är bäst för henne. Jag tycker det är en enkel väg att gå att bara sluta kämpa för något som hon alltid har sagt varit hennes drömmar. Men jag har väll fel hon ser väll någonting som inte jag ser. Men jag kommer ha svårt av att kunna träffa henne eller prata med henne under en längre period för jag älskar ju henne så sjukt mycket och det är verkligen inte de här jag vill. Hon vill bli lämnad ifred och då ska hon få bli de. Men Men kommer vara en sjukt svår tid framöver särskilt för mig, ska göra mitt bästa för att ruben ska må bra när jag e med honom, men det kommer också vara svårt. Bara man ser honom tänker man ju på Alexandra. Fan ska inte sitta här och snacka en massa skit. Hoppas mina kompisar är där för mig för de är just nu jag behöver er. Ha det bra alla pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Mathias

finns om du vill prata.

2009-11-17 @ 15:07:38
Postat av: Mollan

Det finns en mening med allt, och det finns säkert en mening med detta med. Det brukar dock visa sig i framtiden. Efter regn kommer sol! Vacker pojke du har, grymt lik dig ;) Vad gör du annars? Bor du i Höllviken? Kram Malin

2009-11-17 @ 17:17:56
URL: http://www.malinsvensson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0