Tuff dag!!

Jag var och hämtade Ruben på dagis idag vid 15.30 han var pig och glad som bara den.
Han sprang runt o busade och gömde sig medans jag försökte ta på honom.
Jätte jobbigt var de men han hade skoj iallfall.
Sen ville han inte gå därifrån men vi tog oss hem iallafall,
sen när vi kom hem blev han jätte ledsen och bara grät och grät och jag försökte med allting,
Till slut blev jag också jätte ledsen för jag visste inte vad han grät för.
De var jävligt tungt faktiskt, men de lugnade sig till slut.
Jag försökte leka med honom men han var inte som han brukar vara.
      
Som sagt han bara hängde på mitt huvud när jag försökte skoja, Tog ner mammas hat och försökte skoja lite med dem och de funkade sådär.

Precis innan jag stack och hämtade honom på dagis så förberede jag maten till kvällen.
Så att jag slapp göra de när han var hemma.
De var ju fortfarande lite saker man måste laga så jag frågade ruben om han ville hjälpa till,
klart han svarar ja han älskar att hjälpa till.
Så vi stekte våra snitzlar sen efter de så lätt vi dem stå och började diska medans vi väntade på våran gratäng.



Han e duktig i köket älskar dig ruben. Den sista bilden är resultatet på våran middag.

Fast han käkade nästan ingenting han ville ens knappt smaka.
Sen när vi hade käkat och plockat undan klädde vi på oss för att åka till Höllviken.
Jag skulle ner dit och ta in posten till mian föräldrar och ha ett litet möte med mitt fotbollslag.
Vi körde ner och tog in posten och sen gick vi en runda på 30 minuter i höllviken.
Sen så tog jag med ruben på vårt möte och där älskade han att vara,
han sprang runt och sparkade och tog ut alla bollar ur vårt bollnät,
han lekte minst med 10 stora fotbollar samtidigt de var jätte roligt att se.
Jag stannade kvar en stund efter också för att snacka med mina fotbollskompisar
och skrytta om min son såklart :) så vi var nog där i nästan 1 timme.
Sen åkte vi hem ruben somnade i bilen.
Han vaknade till lite när vi kom hem när jag fick ta av honom massa kläder.
Då passade jag på att ta på honom pyjamas och bårstade tänderna lite snabbt.
La oss i soffan och sjöng lite godnatt visor och nu sover han som en stock i Soffan.



Älskade son hoppas du mår bra av allt som händer.

Ha de bra pussar och kramar från mig


Kommentarer
Postat av: C

Kul att du bloggar!

2009-11-17 @ 13:18:41
URL: http://everydayisunique.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0