Usch!!!!

Har precis lämnat Ruben på dagis och sen är det hans mammas vecka.
Usch va detta kommer bli tråkigt, va fan ska man göra nu liksom.
Träffade hans mamma efter dagis för hon körde mig till mina föräldrar.
Kunde inte se på henne ens sjukt jobbigt, var så jävla stelt.
Hade sån sjuk ångest innan jag skulle se henne, ville egentligen bara lämna bilen och sen ta bussen hem.
Aja nog med deprissioner och skit.
Kommer väll antgaligen inte skirva här så mycket som jag gjort nu,
för kommer inte att ha något roligt att skriva om.
Fast man vet ju aldrig hur de blir.
Började prata med en igår och de var jävligt skönt att prata av sig om allting, jätte trevlig.
Prata även om saker som inte handlade om det som har hänt och de var nog det som var
så skönt att prata om, att tänka på andra saker.
Men men ska inte göra något specielt idag iallafall kanske träna ikväll,
men har så jävla ont i min stortå för jag råkade springa in jätte fort i rubens metall traktor
och sparkade den jätte hårt så det började blöda under naglen på stortån.

Ha det bra allesammans som läser min blogg
Puss och kram
från Andreas Ruud

Kommentarer
Postat av: mathias

Du måste skriva annars har jag inget att läsa.

2009-11-23 @ 12:06:19
Postat av: jocke w

första bloggen man har börjat läsa så ska du bara ta paus... ska vi styra filmkväll i hölle imon?

2009-11-24 @ 00:19:30
Postat av: Ruud

Ja ska skriva de jag kommer på då för din skull mathias :)

2009-11-24 @ 10:01:55
URL: http://rubenspappa.blogg.se/
Postat av: Mollan

Du måste skriva, om inte annat för din egen skull :) Det brukar nämligen hjälpa att skriva av sig ;) Puss Mollan

2009-11-24 @ 12:54:01
URL: http://www.malinsvensson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0